Friday, 1 February 2013

Muhammad Dani Darwisyh



assalamualaikum..
hari ni tiba-tiba teringat kat Dani si demok..
hahahaha
minggu lepas pon jumpe sekejap je..
tatau bila lagi dia nak balik kampung lagi..

rindu lah!

eh2.. jgn pikir yang bukan-bukan ye..
Dani ni bukan skendel aku tau!
die nie adik sedara aku..

aku tersangat lah sayang die ni sebab aku ni tak ada adik lelaki
kadang-kadang teringin jugak nak satu..
hehehehe



Muhammad Dani Darwisyh
namanya..

lepas habis SPM, aku tanam anggur je..
so, mak aku suggest lah tolong makcik aku yang baru bersalin..
makcik aku nie habis kan pantang kat rumah nenek aku..
mak aku suh aku tolong-tolong jagakan anak nya..



kesian kat nenek aku..
dah tua sangat nak jaga baby nie..



mula-mula memang lah terasa malas..
tapi lepas je tengok baby
aku rasa he is cute!!
oh my!!!


*see.. pink kan..

sangat menggeramkan..
dengan mukanya yang PINK!
teruja aku nak jadi baby siter ni..

lama-lama aku rasa macam sayang sangat kat si demok nie..
ye lah.. kita dah jaga die dari kecik..
mana tak nya..
hari-hari menghadap si comel nie..

sekarang nie kadang-kadang je aku dapat jumpe si Dani nie..
kalau kat kampung,
semua orang sibuk nak dukung die..
kadang-kadang sampai ada yang bermasam muka..
berebut punya pasal..hehehe



yang mama dengan daddy nya seronok lah..
ta ada lah susah nak pikir pasal anaknya..

time mama die g kursus seminggu lebih,
die minta tolong aku jaga kan si Dani nie..
excited gile..

hari-hari leh jaga si Dani ni..
macam-macam kerenah die..
cute sangat-sangat!


*kalau tgok betul-betul... orang ingat mamanya tu kakak aku..hahah

orang kata,
muka aku dengan mama die nie,
seiras..
kami ni agak rapat lah juga..



tu lah sebab nya si Dani ngam dengan aku..
ta ada lah meragam..



hahaha..
perasan..
THE END!



 *baru tumbuh gigi.. dah pandai dah gigit orang nie..



*oh! rindunya..


*die ni kan.. kalau nampak kamera je.. macam tau-tau je na berposing.. 


*kakak aku yang baju unggu tu pon sayang gile kat si Dani ni..


*kakak aku pernah kata, die pon nak anak comel macam si demok nie..hehehe





No comments:

Post a Comment