Friday, 8 February 2013

pemotong kuku oh pemotong kuku



assalamualaikum..
salam jumaat..

hari ni ada kejohanan merentas desa..
sori ta leh na share..
sbb ta dak amek gambar pon..
lupa na bawa kamera..
hehehe

sepanjang  kejohanan tu hujan je..
rahmat..

best gak jadi senior nie..
ta yah susah-susah lari..
hehehe
tengok je adik-adik memerah kuderat depa..hahaha

yang bad news ny,
rumah aku kedua tercorot..
teramatlah kecewa

okey..
hari ni pergi balik abah anta...
hujan dari pagi..
na naik motor ta leh la kan..

balik-balik rumah kuyup je baju..
sampai je rumah abah suh aku masak..
lapar katanya..
aku mula la cari alasan..
malas la..
penat.

sekali ternampak lah kuku aku yang panjang..
hoi!
ta kan lah na makan kuku cm nie..
puas aku cari pemotong kuku..
ta jumpa-jumpa..

last-last aku p tanya abang aku..
die kata pon ta tau..
pastu die bagi aku playar..

die cakap die potong kuku pakai menatang tu..
aku pon pelik lah..
so, aku pon cuba lah..hahaha

berkesan jugak menatang tu..
hai!
aku pon tatau cam ne aku boleh terkena virus abg ni..



ha!
pelik kan..
tapi bile dah try,
macam potong guna pemotong kuku..
tapi aku ta la potong semua kuku aku..
satu jari je..

na try punye pasal..

hahaha..
sangat lah pelik kan.. hehehe

KESIAN..
belikan lah aku satu pemotong kuku..
:'(

No comments:

Post a Comment