Saturday, 3 August 2013

pulanglah KAWAN

assalamualaikum..

hari ni masuk bulan OGOS..
ya.. bulan aku..
bulan dimana aku telah dilahirkan..

tapi bukan tu yang aku nak fokuskan..

semenjak dua menjak nie..
aku selalu terfikir..
ke mana serua kawan-kawan aku dulu?
di mana mereka?

mereka lah yang dulu selalu jadi penghibur aku,
pendengar aku,
penasihat aku..
suka duka di kongsi bersama,

memandangkan umur makin meningkat..
masing-masing membawa haluan sendiri..

ada yang sambung belajar kat negeri lain..
ada juga yang bekerja..
masing-masing sibuk..

cuma aku saja yang masih di sini..
di tempat yang sama..

tak siapa peduli perasaan aku..
rasa RINDU aku pada mereka..
rasa SUNYI yang tak terkata..

aku ada sorang best friend..
yang sangat aku sayang..
sayang lebih dari kawan..
aku dah anggap dia nie TWIN aku..

no one know how i love him..

alif namanya..

dia seorang yang sangat periang..
siapa yang kenal dia semuanya selesa dgn dia..\
dia sangat istimewa bagi aku..
walaupun dia tua setahun dari aku..
tapi aku rasa dia sangat lah memahami aku macam kawan seumur dgn aku\

sekarang nie dia masuk navy..
sentiasa tiada di kuala selangor..
dia selalu pergi tinggalkan aku sorang-sorang..

aku terasa hilang sorang kembar aku..
sekarang aku SUNYI..
tiada siapa yang boleh ganti tempat dia dalam hidup aku..

i love you kawan.. :)


No comments:

Post a Comment