Sunday, 24 November 2013

khas untuk mu

assalamualaikum..
lama tak menulis 

post ni dibuat khas untuk seorang insan yang aku sayang..
*p/s oppsss.. bukan pakcik comel ye

dulu aku ada tulis pasal kawan baik aku
yang dah macam twin aku..

namanya si sensor kan..
huhu

baru-baru ni aku ada sakit kan hati dia..
tu yg aku rasa lah..

walaupun aku x ad niat pn nk buat mcm tu

bila aku baca semua yang dia luahkan..
aku terasa mcm aku nie manfaatkan dia..
terasa aku ni jahat sangat

sepanjang kami berkenalan
dia sikit pn x pernah sakitkan hati aku

TAPI...

aku?

aku tak nak lepas ni friendship kami terjejas..

aku harap dia faham apa aku rasa

walau apa pun pilihan yang aku pilih.. 
aku harap kita still mcm dulu
till end of my breath..

kawan..
semoga sihat selalu
dan semoga kau selalu bahagia dipelihara yang maha esa

i love you! :)

No comments:

Post a Comment