Tuesday, 3 December 2013

biarkan aku menangis - LET ME CRY

LET ME CRY..

Ya.. itu yang aku rasa nak buat sekarang nie..

Aku rasa mcm ada sesuatu yang tak lengkap..
Aku tak tau ap..

Memang lah kalau kita fikir sgt ap org nak ckp tu bagus..
Tapi..
Apa yang kita rasa 
Habis mcm ne

Kita abai kan jelah diri kita.. cam tu?

Aku dah ad perancangan dengan dia..
Tentang masa depan kami..
Tapi aku sedar yang dia tak bersungguh pun nak capai semua tu. 

Setiap perhubungan tu..
Kedua dua pasangan perlu memainkan peranan sendiri..

Tak boleh lah sebelah pijak je..

Sekarang ni aku tak nampak dimana hala tuju hubungan kami..

Masa lalu? 
Ya..
Aku  tak rnah lupakan semua tu..
Malah aku sentiasa jaga supaya kenangantu takkan pernah luput..

Krisis ibu masih belum selesai..
Malah aku tangok macam tak akan pernah selesai..
Selagi dia tak cuba untuk terima masalah ni..
Selagi tu hati aku jauh..

Sayang atau kasih? 
Kasih atau cinta ?

Semua tu buat aku bingung..

Tambah lagi sekarang keadaan
Satu lagi masalah BESAR datang mengejar  aku 

Sungguh besar dugaan yang KAU berikan ya Allah..
Semiga aku dapat sentiasa mengingati mu ya Rabbi

No comments:

Post a Comment