Thursday, 5 December 2013

now im cry


Assalamualaikum 

KENAPA AKU PERLU MEMILIH? 

Kali aku dah banyak mengeluarkan air mata 
Sebab memikirkan masalah ni 

Kalau lah aku tak perlu memilih..
Kenapa aku nak kena lalui semua ni..

Aku penat lah fikir pasal hati

Aku taknak friendship aku retak..
Aku paling takot kalau tu jadi..

Sebab apa aku menangis.,
Sebab aku x nak org yang aku sayang pergi..

Memang hati aku kat si dia..
Tapi tu bukan alasan untuk kita awkward

Kau buat macam tu lagi lah buat aku sedih 
Aku tak mahu orang yang tak bersungguh...
Aku nak org yg btol2 nak dan sayang aku..

Bukan dengan cara tu..

No comments:

Post a Comment