Tuesday, 28 January 2014

new year and new life

assalamualaikum..
hehe
tak terlambat lagi untuk aku mengucapkan selamat tahun baru!!!!!!

hehehe
konon kan..

untuk tahun baru ni semestinya aku ada satu kesah yang beru..

yang penting orang nya sama..
hehe

untuk tahun ni aku ditemani mak,
abah,
abang,
kakak,
adik bilah,
wawa,
atuk nenek afiq,
atuk nenek ucu..
(untuk membezakan kedia atuk nenek nie.. kena bubuh nama anak bongsu nenek..)
family besar,
my sunshine,
family lawn bowls 
dan kawan-kawan

hehehe
saje je nak memanjangkan apa yang nak ditulis..

suntuk permulaan tahun 2014 ni macam-macam datang..
yang baik,
yang buruk,
yang comel..
eh.. eh..

apa-apa pun panjang lagi masa yang bakal aku tempuh untuk tahun ni..
bak kata sunshine
"ceria selalu.. apa pun masalah jangan sedih"

okey lah..
tada....
sekian

No comments:

Post a Comment