Wednesday, 20 August 2014

KAU ke? AWAK ke? SAYANG ke? ke ABANG?

huhu
title post ni agak mengelirukan..

assalamualaikum

hai blog
lama tak update.
dah nak habis raya baru dapat berblog

sekarang ni aku bahagia sangat
ye..
bahagia

ye la
aku dikelilingi insan yang aku sayang
first ly ada family yang comey sangat

second ada abang yang cute sangat
(mata ke atas)
ehhhh
kte lg cute dr abang ye..
jgn salah faham..
abang sayang ye..
bukan abang ku sayang..

hehehe

btw skg ni aku rindu sgt abang sayang
 lama gak x jumpa 
dari raya ri tu
tapi tak pe la..
dapat gak merasa rindu..
huhuhu

dukacitanya dimaklumkan aku tak dapat mana2 tawaran upu.
sedih tahap tut tut tut

tapi tak pe..
cita-cita aku nak jadi suri rumah berjaya
tak pernah terpadam

*abang sembilan tahun lagi ye. >..<"
ahaks

okey lah.
got to go..
assalamualaikum
sekian

No comments:

Post a Comment