Thursday, 2 October 2014

hati oh hati

assalamualaikum.

selamat malam.
eh eh
selamat pagi..

lama tak update
almaklum la.
busy kononnya.

nampaknya aku kembali ke tabiat asal.
berjaga sepanjang malam.

sama mcm dulu.

mungkin dulu aku lain.
berjaga sebab org yg aku tunggu tidur tinggalkan aku berjaga mcm ni.
kali ni aku berjaga sebab hti aku.

jam dah pukul 3 stgh
(masa aku menaip la)
tapi aku x rasa nak tidur.
sbb sakit....
sakit?
sakit kat mana?
sakit kat hati...

hati ni sebesar genggaman kte je.
tapi kalau sakit mengalahkan sakit2 kronik.
mungkin saat ni sakit2 lain aku dah x hirau.
x setanding sakit kat hati aku ni.

bukan bermaksud aku marah pada sape2.
tapi luka2 lama dulu kembali tertoreh.

tak tau sebab apa.

i have to much problem and i try to pretends nothing happened.
but...

feeling alone sgt.
mungkin lepas ni aku kena berbalik pada yg kuasa.
lama mata ni x menangis.
lama dahi ni x tersentuh dek lantai kalau ad masalah.

hemmm...
pada aku biarlah aku yg menanggung semua kepahitan dan keperitan semua org yg aku sayang.
sebab bagi aku senyuman mereka itu lah penguat dan pembakar semangat aku..

aku takut bila aku lemah dan tak mampu berdiri aku lihat mereka teresak esak menangis.
tercemberut menahan kesedihan dan kesakitan.
siapa lagi yang nak beri aku kekuatan?

biarlah aku telan semua pahit perit macam aku telan semua mknan yg x sedap.
biar mereka dapat makan makanan yang sedap dan lazat.

no one know what i want to do.

mungkin bagi mereka aku ni cuma melawak.
tapi tu lah cara aku untuk terus kuat.

tak semua benda yang aku nak, aku dapat.
tapi untuk benda ni aku nak sangat.

kte hidup tak lama.
tak ada sapa boleh jamin esok kau hidup ke tak.
aku pun x boleh jamin esok aku hidup lg ke x.

bagi aku biarlah aku begini.
bahagialah kau dgn insan yang bisa jaga kau lebih dari aku.

dan cita2 aku nak lihat kau bahagia.
tanpa dibayangi aku.
lupakan kesedihan dan kekecewaan yang dtg dari diri aku.

setiap masa aku berdoa agar aku dpt lihat kau dan org2 yg aku sayang bahagia dgn mata kepala aku sendiri.
walaupun bukan dtg drpada diri aku sendiri.
tu dah cukup buat aku gembira.

that all.
thanks abang..
:)

No comments:

Post a Comment