Friday, 3 October 2014

trying

kurukura dah bagi makan.
kenyang la kot.
hehe

ad sifat2 penyayang x???
perasan je.

hari ni bosan sgt.
tension pn ad...

aku x tau knapa dgn aku.
kenapa aku rasa mcm sedih sgt..

mungkin aku terlalu ikotkan emosi.
mcm feeling kehilangan ataupun ditinggalkan.
worse sgt.

harap sgt esok da hilang smua rasa ni.
kenapa?
kenapa?
kenapa aku ni?

ataupun mmg aku yg buat salah?

aku takut bnda dulu jd semula.
x termampu aku nak telan.

to selfish, stubborn, always want to win.
that me.
and i know it.
accept smua tu.
itu semua betul.

mcm mna nk puaskan hati semua org ye?
hopefully aku slalu jd mcm tu.
buat org gembira, tenang. kalau dgn aku org sejuk hati.
bukan jd org yg slalu buat org marah, sedih , kecewa.

dulu aku selalu dgr ckp org.
tapi x ad yang hargai.
lagi kena maki, herdik, marah ada la.
mula2 mmg boleh yelan.
lama2 tak ada sapa boleh terima.

pengalaman mengajar aku.
ajar aku jadi lebih kuat.

tapi kuat aku tu ada x betulnya.
mungkin aku x nampak.
org lain nampak.
perlu ke aku berubah semula. jd mcm dulu?
tapi aku takut terluka mcm dulu.

x semua benda yg kita suka dan org lain pon suka juga.

level confident aku makin turun.
takut nak berdepan dgn masa depan.

mungkin banyak perlu aku belajar.

mungkin....

No comments:

Post a Comment