Thursday, 16 April 2015

mimpi

assalamualaikum

aku ada mslh dgn mimpi ni
lately aku kerap mimpi
semua mimpi dlm pasal baby

tak tahu kenapa.
bukan dua tiga kali
lebih drpd tu lagi

aku on clueless sgt pasal bnda ni
bkn aku ni niat nk fikir bnda tu je
tapi bnda ni x sengaja mengganggu fikiran aku

ad mmpi tu yg baik
ad yg buruk
wallahualam lah
aku tak dpt tafsir kan

yg aku percaya qada' qadar aku je

kalau ada yg boleh jelas kan, aku harap sgt boleh maklumkan kt aku

1 comment:

  1. nida...nak tahu mcm mana bentuk mimpi kau, and brapa kerap kali kau mimpi. Insyaallah mane la tahu aq boleh huraikan..sbb aq ade la bljar sikit2 perubtan islam.. baby yg kerap kau mimpi tu riaksi dia mcm mne ? msti dia suka kat kau tapi kau x knal pon sape baby tu or lain..??

    ReplyDelete