Friday, 3 April 2015

one step closer

hemmmphhh

patutnya aku bahagia.
gembira.

tapi.....

aku tak tahu kenapa aku rasa mcm kosong je
bahagia tu aku rasa mcm kejap je

mungkin aku yg feeling lebih kot.
mungkin lah...

rasa mcm aku sendiri je
tak ada siapa nak faham dan layan apa kemahuan aku

salah ke aku minta apa yg org lain dapat

cuma lebih sikit perhatian
faham kemahuan aku
aku tak minta banyak
sikit pun jadi lah

nmpak x aku tak reti bersyukur kan?
hahaha
tapi tu kemahuan aku

aku tak paksa.
tapi aku harapkan itu

eh
aku kan dah besar.
tak elok lah minta bukan bukan

okay lah.
gtg
sys

No comments:

Post a Comment