tiga orang - SATU KEPALA!




hey! hey!
line brodband sangat lah lembap!
tapi masih lagi boleh update blog..
hehehe..
kali ini na cerita pasal dua orang kawan aku ni..

Nur Fatin Shazwani
dengan
Nuralya..
kami ni kawan dari form one lagi..
lama tak???
lama kan..
hehe

kami start rapat masa form four..
kite orang since form one sampai form five same klas..
so, dah paham lah masing-masing..


ni alya..
kecik je orangnya..
kalau jalan dengan die terasa macam bawak anak je..
die nie kuat semangat orangnya..
kalau die nak buat tu, tu je lah yang die buat..
kadang-kadang kagum gak dengan die nie..
manis je orang nya..
kecil-kecil cili padi

dia selalu bagi semangat kat kita orang berdua..
tapi kite orang selalu ambil remeh..
aku dengan wani selalu ejek die..
ala-ala manja lah..
budak-budak lelaki selalu buli die..
tapi die buat selamber je..
aku pon ta paham


yang wani pula sorang yang sensitive..
kalau ada je benda yang menyentuh hatinya die mesti terasa..
yang bestnye die nie, 
die pandai dalam bahasa inggeris..
kalau ta tau na buat ayat ke,
na tanya maksud je,
mesti rujuk die..


agak pandai la die nie..
kadang-kadang tergugat rasanya mase exam..
mesti ada rasa na cantas die nie..
bagus lah..
persaingan sihat..
yang penting, die nie memang pandai simpan RAHSIA...



aku rasa sangat selesa bile lepak dengan die orang nie..
boleh share cerita,
tanya pendapat..
share rahsia tu yang paling PENTING!


kalau lepak atau hang out,
kadang-kadang rasa macam malas je nak balik rumah..
ade je cerita na dikongsikan..
kami suka gelak!


alya kalau gelak suka pukul orang..
aku kalau dah rasa macam die nak gelak,..
cepat-cepat aku lari..
takut kene pukul..

wani pula kalau gelak, 
"macam dunia ni ana yang punya"
serius aku rasa rindu time-time kat sekolah..
sentiasa bersama..


kalau nak keluar pon, mesti bersama..
nak periksa, die orang mesti cari aku..
study sama-sama..
kadang-kadang nak dekat maghrib baru balik..
study punye pasal..

RINDU nya lah!


sekarang nie, kite orang dah ta boleh bersama,,
aku study form six kat selangor..
alya kat politeknik kedah
wani kat pulau pinang..
masing-masing dah jauh..


dah ada life masing-masing.
kawan baru, tempat baru..
semua nya baru..
aku je yang duk kt sini..
ta ke mana pon..


hari-hari aku tunggu kau orang balik..
sebab nak lepak together..
tapi, selalu terlepas..
ada masalah.
masing-masing sibuk.. (ToT)

tapi tak pe..
semua ni ta jejaskan friendship kami...

ya Allah..
jauhkan lah kami daripada sifat lupa diri..
semoga kau berkatilah persahabatan kami ini..
AAAMMMMIIINNNN...





 *kenagan sebelum periksa SPM..


Comments