:: salam MAULIDURRASUL ::



hari 24/01/2013 
bersamaan 12 Rabiulawal 1434 hijrahmaulidurrasul..
aku ikut pearakan under sekolah..
almaklum la..
budak sekolah lagi

na di pendekkan cerita, 
lepas selesai perarakan..
aku pasang niat na DERMA DARAH



dah penat berbaris tunggu turn na check up,
sampai turn aku..

si pemeriksa ambil darah..
then die dengan SELAMBER nye cakap
"ta boleh derma.."
aku tanya
"kenapa???"
"selsema, ta boleh derma.."


ai! ta puas hati betul dengan layanan si pemeriksa tu..
agak sedikit sombong la..
senyum pun tidak...
geram pula aku..



lepas tu, turn dua kawan aku pula check..
sorang-sorang ta pas...
dua-dua tekanan darah RENDAH..
ahahahaha..


pakat kene gelak la..akhirnya pulang la dengan hampa..
ececeh.. geli pula ayat aku..hahahaha

THE END!
 
#ending yang sangat menyedihkan



*aku dan Nazirah


*Amie sibuk sangat betulkan menatang tu...


*Nazirah, Aina, Intan
 ontheway perarakan..hehehe
kami sebaris..


*aku suka gambar nie..
agak spontan.hahahaha


thanks sebab sudi baca blog aku..
;)






Comments