Saturday, 2 February 2013

demam - hingus berdarah - OREN!



assalamualaikum..
dah tiga hari dah aku demam..
makan ta selera..
badan sakit-sakit..
dah rasa macam orang tua dah..

horlicks lah yang aku minum..
ta lalu na makan..
minum ni jelah kasi kenyang..



perit sangat tekak nie..
tambah-tambah batuk.. aduhai..
sangat menyedihkan

esok ada latihan merentas desa..
hope aku sehat la..
:)

aku buang hingus tadi..
tibe-tibe yang keluar warna merah..
hingus berdarah
dah banyak kali sebenarnya..

aku pon tatau sebab pe..
tapi tadi aku google lah
ada sumber yang kata
mungkin sebab panas dalam tu..

ada tisu dalam hidung yang terluka..
ececeh...
mybe kot..

tiap-tiap minggu aku asik demam je..
mungkin faktor cuaca kot..
sekarang ni cuaca sangat lah panas..

antibody pon ta kuat..
tu yang mudah dapat penyakit..



hasil carian google aku dapat lah sikit sebanyak maklumat..
makan lah buah OREN untuk sembuhkan selsema..

tapi ape pon..
jangan yakin sangat dengan ubat-ubatan tu..
yakin Allah yang beri kita penyakit..
dan Allah juga lah yg menyembuh kan..
sekian





No comments:

Post a Comment