my NEW life

Assalamualaikum..
dah masuk april dah..

result stpm dah keluar..
alhamdulillah semuanya memuaskan..
btw..masih lagi perlu berdoa 

jauh lagi perjalanan..
mudah-mudahan dapat lah U yang aku mohon..

untuk masa sekarang aku perlu tumpukan perhatian aku
pada training menjelang sukma akhir bulan 5 nie..

yeah!
ketepikan apa yang tak perlu..
alhamdulillah
ada keluarga disisi yang selalu ambil berat dan bagi sokongan..
dan kawan-kawan yang awesome!

semoga apa yang dirancang dapat dilaksanakan..

aku ada bagi gambar aktiviti yang aku selalu buat..
semestinya training sampai lebam
dan juga kejohanan yang aku pergi


 *ni training kat bayu emas sebelum friendly dengan SUKIPT Uitm


 *during friendly with Uitm


 *training untuk persediaan game kat ipoh dan terengganu


 *masa menunggu check in hotel kat Ipoh


 *ni aku champion u-25 terengganu ketegori Pairs dengan fiqa, ke enam ketegori single dan fiqa keempat ketogori single..
alhamdulillah

 *me and fiqa


 *ada juga team lelaki bawa medal


*penyampaian hadiah.. terharu cikgu


 *during pra sukma di perlis


 *snap pic dengan best friend, naufal sebelum balik selangor


*kami perserta sukma 2014

sekian
muah semua :*

Comments