25 april 2015 yipppiiiiy

25 april
masa aku taip ni  tepak pukul 12 tgh malam

dah 29 hari lagi majlis aku nak berlangsung

hemmmm
biasalah
makin nak dekat makin banyak dugaan

darah manis konon nya

aku tak tau la,
lagi nak dekat lagi banyak masalah

aku pun bukan jenis yang havy thinking pasal masalah ni
sejam dua je boleh tahan
lpastu aku mula buat bnda2 yg boleh buat aku lupa
dan akhirnya aku okey balik
waras balik

aku ni jenis baran yang senyap senyap

tapi aku suka marah tapi act mcm tak ada pape
sindir makan dalam

tapi kali ni aku mcm x bersmngat nak buat papa.
padahal kul 3 ptg nanti rombongan parents dia nak dtg berbincang pasal wedding kami

but,
aku lost my mind
merawang rawang fikiran aku
mungkin aku sensitif sgt kot

nasib la bakal laki aku dpt bakal bini yang kurang mcm aku

org nak dtg rumah msti lah standby mcm2.
lg2 pasal keadaan rumah

hehe

aku rasa mcm x boleh tidur
tapi bdn super duper penat
mata dan otak still cergas
harap aku okey

dah la kot.
buat si dia,
hati2 memancing
jgn pancing perempuan dah la.
jealous i
hihi

Comments